Hogyan reklamálhatsz egy termékkel kapcsolatban?

Előfordulhat, hogy egy webáruházban leadott megrendeléssel kapcsolatban probléma merül fel:

  • rossz terméket rendeltél
  • indoklás nélkül szeretnél elállni
  • hibás terméket küldtünk

Válaszd ki, melyik eset áll fenn a lentiek közül, és járj el a leírtak szerint.

A termék hibátlan, még nem volt használva, felszerelve, beépítve

A megrendelt terméket, termékeket indoklás nélkül visszaküldheted, visszahozhatod telephelyeinkre. Az elállási igény bejelentésére a vásárlástól számított 14 vagy 30 napig van lehetőséged.

  • A vásárlástól számított 14 napon belül: a megrendeléstől elállhatsz vagy annak értékét levásárolhatod.
  • A vásárlástól számított 14-30 napon belül: a megrendeléstől el nem állhatsz, de annak értékét levásárolhatod.
  • A vásárlástól számított 30 nap után: a megrendeléstől el nem állhatsz, annak értékét nem vásárolhatod le.

Az elállás menete:

  1. A rendeles@gumiflex.hu címre küldd el elállási igényed a következő információkkal:
    • Rendelésszám
    • Rendeléskor megadott számlázási név
    • Visszaküldendő termék pontos megnevezése és darabszáma
    • A visszajuttatás módja (futárral / személyesen) és az erre kiválasztott telephelyünk címe
    • A vételár jóváírásának módja (jóváírás / beszámítás egy másik termékbe)
  2. Az elküldött igény alapján 2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, és a megadott információk alapján egyeztetünk a pontos teendőkről, valamint a  várható idejéről.

Fontos: a fenti esetben a visszaküldés díja a vásárlót terheli. A folyamat során kizárólag a termék értéke kerül jóváírásra.

A termék hibátlan, de már használva, felszerelve beépítve van/volt

Amennyiben a megrendelt termék már felszerelésre, beépítésre került, sem elállásra, sem levásárlásra nincs lehetőség.

A termék hibás, még nem volt használva, felszerelve, beépítve

Amennyiben a termék hibás, és még nem volt használva, felszerelve, beépítve, elállhatsz a vásárlástól vagy garanciális igényt nyújthatsz be annak javítására / kicserélésére / jóváírására.

  • A vásárlástól számított 14 napon belül: a megrendeléstől elállhatsz vagy annak értékét levásárolhatod.
  • A vásárlástól számított 14 nap után: a megrendeléstől el nem állhatsz, garanciális igényt tudsz benyújtani a termék javítására / kicserélésére / jóváírására.

Az elállás / garanciális bejelentés menete:

  1. A rendeles@gumiflex.hu címre küldd el igényed a következő információkkal:
    • Rendelésszám
    • Rendeléskor megadott számlázási név
    • Visszaküldendő termék pontos megnevezése és darabszáma
    • A visszajuttatás módja (futárral / személyesen) és az erre kiválasztott telephelyünk címe
    • A hiba leírása, annak dokumentációja (kép, videó)
  2. Az elküldött igény alapján 2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, és a megadott információk alapján egyeztetünk a pontos teendőkről, valamint a  várható idejéről.

Fontos: a fenti esetben a termék visszaszállításáról az eladó gondoskodik. Ennek pontosítása a folyamat része.

A termék hibás, és már használva, felszerelve beépítve van/volt

Minden ilyen eset egyedileg kerül elbírálásra. A terméket (leszerelve!) vissza kell juttatni valamelyik telephelyünkre, ahol elindul a garanciális bevizsgálás folyamata.

A garanciális bejelentés menete:

  1. A rendeles@gumiflex.hu címre küldd el garanciális igényed a következő információkkal:
    • Rendelésszám
    • Rendeléskor megadott számlázási név
    • Visszaküldendő termék pontos megnevezése és darabszáma
    • A hiba leírása, annak dokumentációja (kép, videó)
  2. Az elküldött igény alapján 1-2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, és a megadott információk alapján egyeztetünk a pontos teendőkről, valamint a várható idejéről.

Fontos: a fenti esetben a termék visszaszállításáról az eladó gondoskodik. Ennek pontosítása a folyamat része.

Előfordulhat, hogy úgy érzed, a fentiek közül egyik sem igaz a te esetedre. Kérjük ebben az esetben írj nekünk egy emailt a rendeles@gumiflex.hu címre.