• 4 évszak
  • C
  • B
  • 68 dB

Michelin

CROSSCLIMATE+
185/65 R15 92T XL

Négyévszakos személyautó gumi

Rendelésre

Online ár

37 558 Ft

A feltüntetett árak bruttóban és darabban értendők és csak online rendelés esetén érvényesek. A termék képei csak illusztrációk és egyes esetekben eltérhetnek a valóságtól!

Technikai információk
  • Gyártó Michelin
  • Minta CROSSCLIMATE+
  • Méret 185/65 R15
  • Szezon Négyévszakos
  • Kategória Személyautó gumi
  • Defekttűrő Nem
  • Peremvédelem Nem
  • Erősített oldalfal XL
  • Index besorolás 92T
  • Üzemanyag fogyasztás C
  • Nedves tapadás B
  • Gördülési zaj 68 dB
  • Gyártói cikkszám 254413

A Michelin CrossClimate + az első olyan egész évben használható gumiabroncs, amely magában foglalja a nyári és téli abroncsok legjobb tulajdonságait. Mivel megfelel a téligumik hivatalos előírásainak is, ezért használható minden olyan országban , ahol speciális téli felszereltséget írnak elő. Hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít.

Innovatív gumikeverékek: az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással. A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a MICHELIN CrossClimate + üzemanyag-fogyasztása csökkent.

A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen: Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be. A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be.

A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.

Európai abroncscímke